fredag 24 juli 2009

Soundtrack of our lives.. fast inte så.

http://www.youtube.com/watch?v=xiRpslU1jBg
Det var visst Sandor som skickade den här länken till mig för ex antal veckor sedan. Jag har inte lyssnat på låten sedan dess, men nu går den baskemig på repeat. Så extremt mysig!

Jag är ensam nu igen. K är hemma hos sig, och jag saknar honom faktiskt redan trots att vi umgåtts var dag sen i måndags. Men jag åker till honom igen till veckan här.
Inte hört ett ord ifrån Finland ännu, och det känns inte så kul om jag ska vara ärlig. Längtar efter min son, och önskar han var här hos mig. Mitt fina lilla barn, som jag älskar honom!

Borde raka mina ben, så de blir sådär härligt Gilette-lena... eller så struntar jag blankt i det och odlar ut vinterpälsen i förskott. Nog för att det är bra mycket trevligare att trava omkring utan vass stubb.. nå, det får vara för nu. Imorgon kan jag raka benen!
.....eller så låter jag bli, och odlar ut vinterpälsen iallafall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar