onsdag 1 juli 2009

Hur får man fram...

...fredagen den 13:e-skräckljudet i textform egentligen?
Tschtschtsch.. ha ha ha? <--- hahaha? Det ska ju låta läskigt! Eller se läskigt ut... eller whatever. Nå, djupare funderingar än så har jag inte mäktat med idag. Jag lider av nån sjuklig form av trötthet these days. Är hiskeligt svårväckt om morgonen. Imorse fick Ville i princip bända upp mig ur sängen när det var dags för dagis. Och då var mina ögon så grusiga att jag gick ut med tröjan bakofram och märkte inte det förräns jag såg mig i dagis-dörren. Schyrre!
Är inne på fjärde eller femte dagen av intensivt filmtittande, och har precis avverkat 8:e och sista Hellraiser-filmen. Sjukligt dålig. De två sista filmerna har Pinhead varit goodguy och liksom räddat dagen med välförtjänta avrättningar på slutet. Det är inte rätt!
Nåväl... Vi kan iallafall dra slutsatsen att det var 6 sevärda filmer av 8 möjliga. Inte illa pinkat.
Fredagen den 13:e-maraton börjar vi här nu. Såg förvisso ettan i söndags... Den är värdelöst dålig.

Tillägnat Kanadick-systern;
Minns du att du lät mig se på Fredagen den 13:e del 3 när jag var liten? Det minns jag. Ett regelrätt barndomstrauma där du!

1 kommentar:

  1. Mamma lät mej se på Hajen... det är därför jag bara badar i pool nuförtiden.

    SvaraRadera