söndag 5 juli 2009

Mycket nöjd, men ändå inte.

Idag är det bara 17,8 grader ute jämfört med de senaste dagarnas 30 grader. Dessutom är det molnigt, och risk för regn föreligger. Det mår jag BRA av. Skönt väder!
Men det är mindre roligt när man tänker på att man har den där lille kotten här hemma som behöver roas och underhållas. Då vill man ha det där fina vädret, så att man kan ligga på stranden.
Där blir det en herrans massa spring och lek för barnet.. och JÄVLAR vad jag sitter och ordbajsar helt onödigt ointressant skit helt plötsligt! Såhär hade jag inte tänkt mig att mitt blogginlägg skulle bli idag.

Nåväl... jag ska duscha och bli ren och fin. Sen ska jag och Ville trotsa de mörka molnen och smyga ut och se ifall det finns nån tvättid sen.

Fin lägenhet ni har, är det lätt å få tvättid?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar