söndag 12 juli 2009

Planera, diskutera..

Det är typ asmycket att göra idag, men jag ämnar inte resa mig ur soffan förräns vid lunchdags. Varför? Jag VILL INTE!
Ska väl ner och köpa tågbiljetter i eftermiddag. Sen hem och packa lite osv. Diska. Vill helst av allt bara komma iväg redan idag, så jag slipper sitta och vänta. Lagom tradigt.

Funderar på att bara bajja i allt vad nyttigt ätande heter och ta med Ville till McDonalds idag. Problemet är att jag inte äter på McDonalds.. iallafall inte i Växjö. Det är äckligt med McDonaldsmat i Växjö. Men vad annars äta? Ville skulle knappast sätta i sig en pizza eller kebabtallrik liksom. Så fint förspänt har man det inte så att barnet gillar skräpmat.. om det inte tillkommer en leksak förstås. Eller så drar vi till Leos lekland. Kanske. Inte. NEJ! Inget Leos lekland. Absolut inte! Promenad in till stan, köpa biljett, äta kebab med två kilo gullök. Kebab, kebab. Min mage skriker efter kebabkött! Och sås. Och eventuellt lite tomater och sånt. Tomaaaat... gurgel vad gott! Tomat på macka, med lite aromatkrydda på toppen. Nom nom nom!

Mändi:
Jag öppnade en två liters Coca Cola för två dagar sedan och har inte ens druckit upp hälften. Är jag sjuk?

1 kommentar:

  1. Ja Idä, lite sjuk måste du vara, hihi. Men det ska nog bli ordning och reda på dig när vi ses. Då kommer colan knappt hinna ut ur kylskåpet förrän den är uppdrucken ;)

    SvaraRadera