fredag 10 juli 2009

Anfall.

Som om det inte var nog nu.. va? Skit i andra delar av Sverige som kastas på mig, helt oförtjänt, och nu; KOLONIMÄNNENS ÅTERKOMST!
En liten liten promenad från huset till tvättstugan och attack! En koloniman på cykel kommer farande som ett jehu och hojtar åt mig att stanna. I farten håller han dessutom nästan på att köra över Ville, och jag var bara tvungen... förlåt världen.. men jag var tvungen... I used the N-word.
Han försvann ganska raskt därefter, och vi gick ner och vek ihop mina nytvättade lakan.

Nu sitter vi inne och trycker. Ville äter godis och väntar på Emil, och jag lyssnar på Serj Tankian och tycker att den här helvetiska dagen kan få ett slut nångång. Eller ska jag behöva gå ut på balkongen och bli träffad av blixten innan alla är nöjda, va!?

Cunting bastards. Jag har fått stressutslag i ansiktet. Kan inte minnas när jag fick det sist. Värdelöst är det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar