söndag 21 juni 2009

Ser man på.

Även på söndagarna förmår sig fröken Tysse att skriva ett par rader i sin mycket roande, intressanta och underbara blogg. Kan idag delge eder med att jag har ont i magen, liksom huvud och att min penis-person skall fara hemåt med tåg inom de närmsta timmarna. Idel negativiteter. Men jag misströstar icke, ty ikväll ärom det spökafton på Tv4+ vilket jag med all säkerhet kommer att följa med högsta intresse.

Utöver söndagens små bekymmer tillstår även stor bekymmer, men på annat håll i vårt avlånga land. En god väninna behöver hjälp och stöd, och jag önskar inget hellre än att kunna ta emot henne i mitt hem för att låta hennes själ få lite ro ett par dagar... samt eventuellt nosa en smula på innan nämnda väninnas barn. Med noggrann planering, och en hel del diskutering så kommer en lösning säkert att frammanas inom kort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar