söndag 7 juni 2009

Leos lekland.

Mor, jag, Stevart och Ville har varit ute på Leos lekland tamigfasen hela eftermiddagen idag.
Det var trivsamt och skojigt för alla inblandade. Fröken Tysse (jag) bjöd på fika till hela sällskapet... till den nätta summan av 130 spänn. Det är dyrt med kaffe och kaka på Leos Lekland. Jojo!
Utöver fikat så lyckades jag och mor lösa lite korsord, och jag stod en god stund och funderade på om jag skulle ta mig upp i luftrutchkanan... men den kändes lite för mäktig för mig.
Istället utövade jag sittande i diverse olika ställningar, medans Stevart roade Ville.. (och sig själv!)

Jaha... då var den här helgen snart slut ju! Jag tycker det har gått omänskligt fort faktiskt. Det är väl för att moderskeppet varit närvarande och lagat god moderskepps-mat och sånt.
Men jag har något i bakhuvudet hela tiden som pockar på min uppmärksamhet... Det känns i hela kroppen att jag längtar efter min man. Har inte setts på hur länge som helst nu.. :/
Han är så fin... mitt hjärta..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar