onsdag 17 juni 2009

Irritation!

Jaha! Så var det med den extra-pengen! Jävla skitannonsörer vill bara att man skriver på engelska. I ren protest tänker jag gå ut och klottra på stan och skriva hur dåligt AdFlens är! Bajja er i näven och skaffa ett liv, jävla lökare!

Jag hostar. Och hostar. Och sen hostar jag lite till. Det börjar bli rätt tröttsamt nu, det ska jag villigt erkänna. Var en sväng på Ica efter att jag lämnat barnet på dagis. Väl hemma igen fick jag en sån hostattack att det kändes som att jag höll på att vränga migsjälv ut och in. Mindre trivsamt. Utöver det så har jag tid hos Fru Gråtand idag... även känd som Jill, också känd som min psykolog. Det kommer bli ett mycket intressant möte. Jag är på dåligt humör som det är, och att träffa henne kommer nog bli som grädden på det berömda moset. KARATE!!

1 kommentar: