torsdag 18 juni 2009

Jag måste säga ifrån!

Det är en jävla skitdag idag. Fy fan för den här dagen! Ett par timmars inre frid mellan 14-19:30 då barnet fortfarande var vaket och gulligt och ville gå på snigeljakt. Men så snart han somnat så; BAJS! Det suger så jävla hårt att vara jag idag. Jag fyller ju år imorgon. Det är såklart det som spökar. Jag vill inte bli äldre nu. Det får vara bra såhär. Tiden tickar och tackar alldeles för fort... snälla världen, sluta snurra nu. Jag behöver inte det här... jag behöver inte vakna upp imorgon och känna hur ännu ett år läggs bakom mig i mitt redan allt för tunga bagage. En stor tung säck jag släpar med mig vart jag än går.

Och bespara mig alla kommentarer i stil med "men du är ju inte gammal"... Jag KÄNNER mig gammal, jättegammal. Försök inte släta över min ångest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar