söndag 17 maj 2009

Söndag.

Har inte haft nån större lust till att sitta online och blogga i helgen. Har ju haft min man här.
Vi har matat ankor och haft det allmänt trevligt. Och tidigare idag så fick jag ett mail ifrån en person, som jag ska åka hem till imorgon. Det är lite hemligt än så länge, men jag lovar komma med skvaller tids nog.

Var in på Ica en sväng när jag vinkat av mannen vid tåget. Efter mig kommer fyra män, som ställer sig och äter godis ur lösgodislådorna, helt ogenerat. Inte bara en liten smakbit alltså, utan nävar! Sånt tycker jag är lite äckligt. Dels är det ju snatteri, alltså olagligt, sen så känns det ju inte så jävla lockande med lösgodis då. Ska man behöva tvätta sina geléhallon i framtiden!? Men jag var väldigt svensk idag och sa inget till dem, bara tittade lite snett.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar