tisdag 12 maj 2009

Reklamavbrott.

Jag kan känna mig lite småbitter över att jag återigen har börjat se på tv. Hade en lång, lång period där jag aldrig såg på annat än Bolibompa tillsammans med barnet. Men nu är man alltså där igen. OCH, med detta tv-tittande så tillkommer det störningsmoment som helt och hållet får mig ur balans ibland.

For example; Pernilla Wahlgren!
Denna j***a människa dyker upp tamigfasiken överallt med sina nya hårfärger och rynkfria hy. Hade ju varit okej, om hon inte var så fruktansvärt äppelkäck! Jag blir illamående bara jag ser henne. "vilken fantastisk färg, vilken glans" Vilket mirakel Pernilla!

Exempel två;
"det är något så ovanligt som en juice som pressas på apelsiner från en enda skörd"... eller vad det är som han säger. Godmorgon färskpressad... eller nypressad... pressad..
Jävligt effektiv reklam det där, för jag går och mumlar den där meningen för mig själv både nu och då i vardagen. "det är något så ovanligt som ett toapapper som inte smular sönder och lämnar små pappersbollar i röven".

1 kommentar:

  1. Var glad att du slipper radioreklamerna.... they are from the devil.....!!!!
    men det är ju pernilla wahlgren med....Nej mamma inte klänningen!

    SvaraRadera