söndag 24 maj 2009

Allt känns lite B.

Det är väl allmän söndagsångest som gäller idag tror jag. Känner mig lite småsur och ovillig att engagera mig i de enklaste av uppgifter. Sovit som en kråka inatt. Lillstrumpa valde att sova med sin näsa i min ena näsborre inatt. Exotiskt vill jag lova. Det luktade kattmat i hela huvudet.

Ville är förövrigt tillbaks till sitt vanliga pigga jag igen... vi mottager detta med blandade känslor. Det är jävligt mysigt när han är slö och bara vill ligga still och kramas. Å andra sidan är det allmänt trivsamt att slippa torka spyor över halva lägenheten i tid och otid. Det är rätt ovärt med magsjuka barn. Det enda som är mer ovärt är att ha magsjuka själv.
So far no puking for Ida. Vi hoppas att det håller i sig. Peppar peppar - så att säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar