onsdag 13 maj 2009

Morgon då.

För visst är det väl det? Morgon?
Det känns lite osäkert om jag ska vara ärlig. Jag är relativt nyvaken, med
påsar under ögonen och stark lust att rulla tillbaks ner i sängen och äta glass.
Men jag har ingen glass hemma. Det är väl tur det antar jag.

Börjar känna mig lite små-less på det här med den kommande sommaren... jag ångrar mig,
jag vill inte ha sommar! Jag vill ha ruskig höst nu... Kan jag inte få det!?
Kan det inte regna och blåsa och kännas mörkt och lite läskigt ute? Så att man känner sig mer
berättigad att sitta inne. Jag trivs inne, för här får jag vara ifred.
Går jag ut dit nu... till verkligheten... Då kommer kolonin ifrån grannhuset att vara på mig,
helt hundra procent säkert. Otäcka människor!
De enda gångerna jag INTE ser dem ute på sina mycket slitna cyklar är ju när det är blåst och regn. De är ute hela tiden!
Ryktet går ju att de är studenter, men jag vet fan inte det jag... Det är en speciellt insatt terroristgrupp som finns där för att hålla mig inlåst och bekymrad. Makes more sense.

2 kommentarer:

  1. längre inlägg tack!!! ;-)

    SvaraRadera
  2. när jag skickade det inlägget skulle jag skriva in ett ord... "ablip" va fan e det för ord liksom

    SvaraRadera