tisdag 10 november 2009

Suck.

Ja, här sitter man då... redan vaken trots att man inte ens nästan behöver. Sovit asdåligt inatt pga att jag varit lite orolig för syster Sofia borta i Kanada som ligger på sjukan.
Utöver det så gjorde jag en sån jävla dundertabbe igår vid läggdags att jag fan får skylla mig själv. Satte på ett stycke asläskig skräckfilm som jag skulle titta på för att "slappna av och somna"... Som Ville skulle ha sagt; "Inbilla dig inget morsan!".
Jag vaknade strax efter sex nu imorse, och låg och lyssnade spänt på nåt som lät som fotsteg (tyckte jag) ute i vardagsrummet. Till sist så kartade jag till mig och klev upp för att konfrontera min objudna gäst, som visar sig vara min alldeles egna klocka. Tick, tack, tick, tack. Hur jävla paranoid får man bli egentligen!? Firade i alla fall min nyvunna spökfria lägenhet med att kissa och ta min medicin, och nu sitter jag alltså i sängen igen och skriver blogg. Fortfarande lite hög puls, för hjärtat bankade som en arg man som vill in i sitt hus medan frun sitter inne och skriker att han ska försvinna för att han är ett otroget svin, när jag öppnade dörren och klev ut.

För att citera mig själv;

Inte så mycket en hund som gubbar har som en hund som ser ut som en gubbe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar