torsdag 10 september 2009

För-farväl.

Imorgon tar jag med son och väska och drar till Västergötland.
Inte helt nöjd med det beslutet längre. Jag vill sitta och trycka här hemma, och eventuellt locka till mig min man för att få mig en liten kärleksstund eller så.
Nåväl, vi åker. Ville får tårta, presenter och kusin-lek. Han kommer vara mycket nöjd med detta.

Tittade på hus igår, på skoj då. Hittade ett jättefint litet rött hus med vita knutar som låg alldeles perfekt intill en sjö och med skog runt om. Jag blev nästan lite kåt där jag satt, så gulligt såg det ut.
MEN... så såg jag bilderna inne ifrån huset. Fy fan vilken chock! Hur kan en mäklare lägga ut bilder på ett ställe med SPYGRÖN jävla heltäckningsmatta ÖVERALLT!? Till och med i köket!?
Det går ju inte ens att fantisera om en renovering med den bilden liggandes i ens undermedvetna. Jag höll på att kräkas rätt ut. Och vad är det för människor som faktiskt tycker det är en bra idé att ha heltäckningsmatta i denna färg? Nyfikna väntar på svar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar