söndag 16 augusti 2009

Smekmånaden är över.

Efter att Ville varit i Finland två veckor så var det så extremt jätteälskligt att ha honom här hemma flera dagar i streck... men nu är fanimig smekmånaden över.
Barnet hatar mig idag, jag är grymt trött på hans humör och vi båda sitter i varsit hörn av soffan och småblegar på varann då och då. Allt pga att jag ska laga spaghetti och köttfärssås till lunch, och barnet hellre vill ha korv och makaroner.
Nåväl, imorgon ska han till dagis, och då ska jag spela Sims skaffa ett barn och döda det i en eldsvåda. Therapy for the wicked!

Helt insnöad på Marilyn Manson sedan ett par dagar tillbaks också. Helst Mechanical Animals-plattan. Micket pra musik för Ida!
Skulle precis skriva att jag är helt huvudvärksfri för första gången på ett par dagar också, men jag får vänligt men bestämt ta tillbaks det uttalandet... Skallebanken gjorde sig återigen påmind. Sjukt jävla irriterande. Fattar inte vad felet är!?

Shoutout to Maria. I miss you like hell my sister.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar