fredag 16 april 2010

Alltså ja, whatever... Jag är en jättedålig människa säkert som säger detta men;
JÄVLA FITT-VULKAN! Jag vill ha barnfritt på söndag som utlovat.. men det ser mörkt ut.
Eller ask-grått snarare. Piss-aska. I HATE YOU!

Fick för övrigt reda på lite andra lätt disturbing news idag. Som man kan bli lite sur över också. Detta är dock inflikat i kategorin "Idas tystnadsplikt" så det är stängd mun som gäller. Sanna mina ord; Den här dagen kunde ha varit så mycket bättre! Mens- och huvudvärk som fan, aska i luften, tvättid och stort behov av en runda till affären.

Ja, just det... den som för allt i världen inte begriper vad jag talar om när jag gnäller över askan;
Min barnafader befinner sig långt söderut, och man får inte flyga flygplan som det ser ut just nu. Inte förrän "kanske" nångång imorgon... eller söndag... eller måndag... kanske. Typ. Fuck Island... fan ska vi behöva ha hit deras skit för?!

1 kommentar:

  1. Håller med.... han är ju säkert jääätteledsen över det med... ;-)

    SvaraRadera